Kelionė per Pasvalio krašto muziejaus interaktyvias ekspozicijas šeimoms suteikė galimybę prisiliesti

Radviliškio rajono gausios šeimos keliavo į smegduobių kraštą

Liepos 13 dieną vykdant tęstinį projektą „Radviliškio rajono gausių šeimų socialinės atskirties mažinimas bei pilietiškumo ugdymas“ suorganizuota kelionė į Pasvalio kraštą.

Pažintinę kelionę pradėjome grožėdamiesi vaizdais bei nuostabia miesto panorama nuo senojo Pasvalio tilto. Čia išgirdome interaktyvios skulptūros „Senojo tilto muzikantas Antanėlis“ pasakojimus apie gražiausias Pasvalio vietas, Antanėlio legendą, eilėraštį apie senąjį Lėvens tiltą.

Aplankėme unikalų mineralinio vandens Žaliąjį šaltinį, ištryškusį smegduobėje, bei visą Smegduobių parką. Didžiulį įspūdį paliko dubenuotųjų akmenų bei girnapusių kolekcija, kurioje sukaupta per 400 eksponatų.

Pažintinėje veikloje domėjomės muziejinėmis vertybėmis, lankėmės Pasvalio krašto muziejuje. Jame apžiūrėjome geologijos, etnografijos ir krašto istorijos ekspozicijas, išsaugojusias XIX-XX amžiaus dvasią.

Kelionė per muziejaus interaktyvias ekspozicijas šeimoms suteikė galimybę prisiliesti, išbandyti ir sužinoti įdomių faktų. Išbandėme veikiančius eksponatus: malėme girnomis, išbandėme senovinį fotoaparatą, virtualiai važiavome senoviniu motociklu, nėrėme į smegduobes.

Aplankėme Bernardo Brazdžionio paminklą ir Žadeikiuose įsikūrusį B. Brazdžionio edukacinį centrą. Vaikai turėjo galimybę sužinoti daugiau apie šio didžio poeto reikšmę lietuvių identitetui ir pasipriešinimo dvasiai negandų metais.

Galiausiai vykome į Raubonių zoologijos sodą ir atrakcionų parką. Ten pramogų rado tiek suaugusieji, tiek vaikai.

Už tai, kad pavyko suorganizuoti bendruomenišką veiklą, orientuotą į gausių šeimų aktyvinimą, savanorystę, šeimų ir jaunimo įtraukimą į kultūrinę, pažintinę edukaciją, esame dėkingi asociacijos nariams, Pasvalio krašto muziejui ir Radviliškio rajono savivaldybės administracijai.

Audronė Beresnevičienė, Radviliškio rajono gausių šeimų asociacijos „Šeimos židinys“ vadovė