NULL

Ką reikia žinoti apie išmaniojo telefono garantiją?

Tie, kas įsigijo naują išmanųjį telefoną, žino faktą, kad jam yra suteikta dviejų metų garantiją. Tiesa, ji galioja tik tuo atveju, jeigu įrenginys sugedo ne dėl jūsų kaltės, o dėl kažkokių gamyklinių klaidų. Pastebėjus gamyklines klaidas, iš karto kreipkitės į pardavėją ir jokiu būdu nebandykite patys pataisyti įrenginio!

Ką reikėtų daryti, kai sugedo išmanusis telefonas?

Jeigu jūsų išmanusis telefonas sugedo, o jam dar nėra pasibaigęs garantijos terminas, tuomet rekomenduojama kreiptis į pardavėją arba į autorizuotą išmaniųjų įrenginių servisą. Atnešdami savo sugedusį telefoną, kartu su savimi turėkite įsigijimą patvirtinantį dokumentą ir jo garantinę pažymą. Tiesa, pasitaiko atveju, kai garantinė pažyma negalioja, tarkime: įrenginys sušlampa arba sudūžta jo ekranas. Pasitaikius tokiai situacijai, galima kreiptis ir į neautorizuotą išmaniųjų įrenginių servisą (norint už gedimą susimokėti mažiau). Labai svarbu, kad jūsų pataisytas išmanusis telefonas būtų pažymėtas serijinio numeriu lipduku, nes pamiršus tai padaryti ir nutikus kitam gedimui – už paslaugą reikės susimokėti patiems.

Tie, kas ieško sau naujojo išmaniojo telefono arba jo priedų, jų įvairovę gali rasti – bigbox.lt telefonų kategorijoje! Labai rekomenduojama užsukti ir išsirinkti sau labiausiai patinkantį modelį!

Kada garantija negalioja?

Pasitaiko ir tokių situacijų, kad išmaniojo įrenginio garantija – negalioja. Tai būna gedimai, kurie atsiranda dėl vartotojo kaltės arba mechaninių (cheminių) jo pažeidimų. Taip pat prie tokių gedimų prisideda korozija, oksidacija ar trumpo jungimo padariniai. Kartais iš pažiūros atrodo, kad tai yra visai nekalti veiksmai, tačiau jie gali pažeisti išmaniojo įrenginio garantinės pažymos sąlygas. Vieni iš tokių veiksmų yra neoriginalių priedų (įkrovikliai ir ausinukai) naudojimas. Ilgainiui jie gali sugadinti lizdus, pažeisti vidines telefono detales ar neatlaikyti didžiulės įtampos šuolių.

Svarbu pabrėžti, kad problemų gali sukelti ir programėlių atsisiuntimas iš neoficialių parduotuvių. Tokio tipo programėlės yra pilnos virusų, todėl jūsų įrenginys tampa labai pažeidžiamas. Šiuo atveju garantinis irgi negalioja.

Garantija gali galioti ir išmaniojo telefono priedams!

Jeigu jūsų išmaniojo telefono garantinis remontas gana užtruko, rekomenduojama nepamesti jums suteikto kvito. Kol įrenginys yra taisomas – garantija yra sustabdoma. Laikas, kuriuo metu buvo daromas remontas – pridedamas prie 2 metų numatyto termino. Šiuo atveju labai svarbu fiksuoti įrenginio taisymo pradžią ir pabaigą.

Garantija taikoma ne tik telefonams, bet ir ausinėms, įkrovikliams. Tiesa, kartais šiems gaminiams taikomas trumpesnis garantinis laikas, tačiau gamykliniai gedimai pasireiškia per šį laiką. Užtikę tokį gedimą – nedelskite ir kreipkitės į pardavėją, nes laiko tempimas gali sukelti tik papildomų problemų, kurių jau neišspręs garantinis. Tuomet teks patiems mokėti už suteiktas tvarkymo paslaugas.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Rekomenduojami Video

TAIP PAT SKAITYKITE