SutinkuSiekdami užtikrinti jums teikiamų paslaugų kokybę, svetainėje yra naudojami slapukai (angliškai „cookies“), kuriais analizuojama jūsų naršymo istorija. Tokiu būdu optimizuojamas svetainės funkcionalumas ir pateikiamas turinys, kuris yra aktualus jums. Sutikdami, spauskite mygtuką “Sutinku”.
Šiandien yra: 2019-03-21, Ketvirtadienis, 14:03:40 Radviliškio krašto naujienų portalas
RSS
Pagrindinis Švietimas Šeduvos lopšelio-darželio pedagogai naujų mokymo būdų ieškojo Italijoje

Šeduvos lopšelio-darželio pedagogai naujų mokymo būdų ieškojo Italijoje

  • Šeduvos lopšelio-darželio pedagogai naujų mokymo būdų ieškojo Italijoje

    Italijos darželyje pristatytos ir lietuviškų Užgavėnių tradicijos.

  • Italijos darželyje pristatytos ir lietuviškų Užgavėnių tradicijos.
  • Italijos darželyje pristatytos ir lietuviškų Užgavėnių tradicijos.

Vasario 17–23 dienomis įvyko penktasis Erasmus+ KA2 tarpmokyklinių strateginių partnerysčių gerosios praktikos mainų tarptautinio projekto „Le développement des compétences à travers un travail axé sur les projets“ („Ugdymo kompetencijų tobulinimas per projektinę veiklą“) partnerių susitikimas Italijoje. Šiame susitikime Šeduvos lopšeliui-darželiui atstovavo projekto koordinatorė, direktoriaus pavaduotoja ugdymui Aldona Jurelevičienė ir ikimokyklinio ugdymo auklėtojos Snieguolė Baltrėnienė ir Irina Onaitienė. Mokymuose dalyvavo visų projekto partnerių atstovai, pedagogai iš Italijos, Bulgarijos, Lietuvos, Ispanijos, Prancūzijos ir Portugalijos.

Vizito metu pedagogai iš skirtingų šalių ne tik dalijosi gerąja patirtimi, dalyvavo praktiniuose mokymuose, bet ir susipažino su Italijos kultūra, tradicijomis, lankytinomis vietomis, daugelis kurių tiesiogiai siejosi su vykdomo bendro projekto tema „Vanduo - gyvybės šaltinis“.

Mūsų darželio pedagogai pristatė lavinimo priemones, kurios naudojamos smulkiajai motorikai lavinti, bei pademonstravo, kaip tai padeda lavinti vaikų kalbinius gebėjimus. Pristatydamos savo pranešimą Irina ir Snieguolė demonstravo fotonuotraukas iš kasdienės grupių veiklos.

Mokymų metu dalyviai buvo supažindinti su programavimo pradmenimis. Pedagogas Enrico Saturno jau trejus metus dirba su kodavimo technika, kuri padeda moksleiviams geriau suprasti ir pažinti programavimo esmę ir galimybes. Jis siūlo į programavimą žvelgti plačiau, kaip į įrankį problemoms spręsti. Kompiuterinis mąstymas yra sudėtingas psichologinis procesas, galintis padėti spręsti problemas algoritminiu būdu, todėl šių įgūdžių įgijimas yra naudingas ne tik informacinių technologijų specialistams. Gebėjimas koduoti ne tik yra programavimo pagrindas, bet ir priemonė ugdytinių loginiam mąstymui, dėmesio sukaupimui, problemų sprendimo gebėjimams lavinti.

Mokymų dalyviai turėjo patys išbandyti ugdomuosius metodus ir mokymo būdus, pabūti mokinių vaidmenyje. Visi praktiškai išbandė ir įvertino teorinėje konferencijos dalyje pateiktą informaciją, susipažindino su programavimo mokymo metodika ir programavimo pradmenimis bei jų taikymo informacinių technologijų veikloje ir gyvenimiškose situacijose galimybėmis. Kodavimo pagrindai pateikiami vaikams puikiai žinomų, populiarių žaidimų, filmukų personažų pagalba tokių kaip: Ledo šalies Elzos ir Anos nuotykiai, Minecraft, klasikiniai labirintai ir kt.

Sėkmingo darbo patirtimi dalijosi ir kiti Italijos pedagogai. Buvo nagrinėjamos bei pristatomos temos „Kalbinių ir matematinių įgūdžių ugdymas pasitelkiant argumentų metodą“. Susipažinome su matematinių įgūdžių ugdymo galimybėmis per projektinę veiklą, modeliuojant kasdienio gyvenimo situacijas ir kt. Visus sudomino praktiškos, paprastos metodinės mokymo priemonės, gamintos pedagogų kartu su vaikais. Pastebėjome, kad ugdymo procese naudojama daug artimoje aplinkoje esančių daiktų, vaizdų ir t. t.

Pedagogas iš Ispanijos Juan Lopez Marin pristatė savo sukurtą ir naudojamą mokymo skaityti metodiką. Ši metodika apima įvairių metodų ir metodikų samplaiką, metodikos esmė – skaitymo ir rašymo proceso personalizavimas. Kiekvienas moksleivis stebimas ir padedamas pedagogo pats atranda sau priimtiną mokymosi mechanizmą. Šio proceso metu labai svarbu, kad moksleiviai jaustų mokymosi proceso prasmę ir suvoktų, kam jiems to reikia.

Mokymo procese naudojami įvairūs metodai: stebėjimas, kalbiniai žaidimai, klasifikavimas, asociacijų metodas ir kt. Pirmiausia moksleiviai yra mokomi rašyti ir skaityti spausdintinėmis raidėmis, toks pasirinkimas siejamas su moksleivių motoriniais gebėjimais. Ugdymo proceso metu labai svarbi saviraiška ir kūrybiškumas, akcentuojama, kad gebėjimas išreikšti save yra svarbesnis nei taisyklinga rašyba. Labai didelis dėmesys skiriamas sąmoningam kalbėjimui, gebėjimui kurti ir pasakoti istorijas, atpasakoti.

Šeduvietės grįžo susipažinusios su Italijos švietimo sistema, susidraugavusios su temperamentingais, bet nepaprastai draugiškais ir šiltais pedagogais, trokštančiais perduoti savo sukauptas profesines patirtis. Džiaugiamės galimybe kelti kvalifikaciją, mokytis ir mokyti kitus dalyvaudamos tarptautiniame projekte.

Šeduvos lopšelio-darželio informacija

Komentarus prašome rašyti etiškai, už jų turinį portalo administratorius neatsako.

Susijusios naujienos

Radviliškio Gražinos pagrindinė mokykla tradiciškai visus mokinius, besidominčius mada bei ją ...
Ignalinos Česlovo Kudabos progimnazijoje į Jaunųjų filologų konkurso šalies etapą jau 46-ąj...
Radviliškio viešojoje bibliotekoje įvyko renginys, skirtas Lietuvos narystės Europos Sąjungoje ...
Kauno „Girstučio“ kultūros centre skambiai finišavo 7-asis mažųjų rašytojų konkurso „L...
Balsavimas
  • Jau seniai reikėjo pakeisti, kiek dar šlovinsim sovietų didvyrius.
  • Pritariu, kad gatvė būtų pervadinta Tėvo Stanislovo vardu.
  • Kam tuos pavadinimus kaitalioti, man ir taip gerai.
  • Man tas pats - turiu didesnių rūpesčių negu gatvės pavadinimas.
Šiandienos Orai
REKLAMA

Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas