Šeduvos darželio specialisčių idėja įtraukė daugiau nei šimtą ugdymo įstaigų

Šiuo sudėtingu visiems laikotarpiu pedagogai ir pagalbos mokiniui specialistai susiduria su naujais iššūkiais, siekia, kad ugdymas, ypač ikimokyklinio ir priešmokyklinio amžiaus vaikams, būtų kokybiškas, patrauklus. Tad įvairios ugdomosios, kūrybinės veiklos, parodos persikelia į internetinę erdvę.

Šeduvos lopšelio-darželio pagalbos mokiniui specialistės spalio 12-lapkričio 16 dienomis pakvietė visus Lietuvos ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo pedagogus ir pagalbos mokiniui specialistus kartu su vaikais, turinčiais specialiųjų ugdymosi poreikių, dalyvauti virtualioje darbų fotografijų parodoje „Piešiu savo vardą“.

Į virtualią parodą įsitraukė daugiau nei 100 Lietuvos ugdymo įstaigų, joje dalyvavo per 200 ikimokyklinio ir priešmokyklinio amžiaus vaikų bei 170 juos ugdančių pedagogų ar pagalbos mokiniui specialistų.

Parodos tikslas – skatinti vaikų domėjimąsi raidžių simboliais. Pasirinkta technika vaikai dekoravo savo vardo raides, taip buvo skatinamas vaikų kūrybiškumas, lavinami smulkiosios motorikos įgūdžiai, skatinamas vaikų ir pedagogų ar pagalbos mokiniui specialistų bendravimas ir bendradarbiavimas, plėtojamas bendradarbiavimas tarp Lietuvos ikimokyklinį bei priešmokyklinį ugdymą vykdančių įstaigų.

Lietuvos pedagogų ir pagalbos mokiniui specialistų dėka vaikai, turintys specialiųjų ugdymosi poreikių, buvo išties kūrybiški, panaudotos ne tik įvairios technikos, bet ir priemonės: medžio žievė, samanos, šiaudai, pjuvenos, kruopos, sagos, pabarstukai, smėlis ir kt.

Visi atsiųsti vaikų darbai buvo patalpinti elektroninėje knygoje, parodos dalyviai – vaikai – apdovanoti Šeduvos lopšelio-darželio direktorės padėkomis, o pedagogai – Šeduvos lopšelio-darželio pažymomis.

Ieva Pudžiuvėlienė, Šeduvos lopšelio-darželio logopedė metodininkė

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Rekomenduojami Video

TAIP PAT SKAITYKITE