Netradicinė biologijos pamoka–projektas Grinkiškio moksleiviams

Kaip kūrybiškai ugdyti mokinius, patiriant sėkmę? Kaip skatinti ir palaikyti mokymosi motyvaciją? Į šiuos klausimus buvo siekiama atsakyti ruošiantis netradicinei biologijos pamokai–projektui.

Spalio mėnesį Radviliškio rajono Grinkiškio Jono Poderio gimnazijos septintokai biologijos mokėsi kitaip, dalyvaudami pamokoje-projekte „Slaptažodis LAPAS – surask medžio kodą!“. Mokiniai ne tik tyrinėjo mokyklos aplinkos augalus, bet ir kūrybinėse dirbtuvėlėse pasitelkiant įvairias metodikas ir kartu integravus dailę, technologijas, lietuvių kalbą bei muziką atliko mokyklos bendruomenę džiuginantį projektą.

Pamokos-projekto metu, skambant klasikinei muzikai, vaikai dirbo grupelėmis. Jie mokyklos teritorijoje rinko nukritusius medžių lapus, o parsinešę į klasę naudojo atpažinimo raktą ir sekė, kuris medis, kurį lapą pametė. Mokiniai atpažintų lapų vardu rašė linkėjimus mokyklos bendruomenei, o kūrybine interpretacija stilingai apipavidalino mokyklos fojė. Manau, kad vaikai ugdymo(si) procese patyrė mokymosi sėkmę, nes vyravo gera nuotaika ir šypsena!

Silva Morkūnienė

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Rekomenduojami Video

TAIP PAT SKAITYKITE