Įmonės „Mano būstas Radviliškis“ vadovė Neringa Paulauskienė užtikrino

„Mano būstas“: vienas vardas ir dar daugiau galimybių

Juozas GINKUS

Vidurvasarį ne vieno Radviliškio daugiabučio gyventojas sunerimo gavęs sąskaitą su bendrovės „Mano būstas“ vardu. Įmonės „Mano būstas Radviliškis“ vadovė Neringa Paulauskienė patikino, kad nei radviliškiečiams, nei kitų miestų gyventojams nerimauti neverta, nes klientams nesikeis niekas. „Teiksime tą pačią aukščiausio lygio paslaugą, prie kurios standarto gyventojai jau yra įpratę“, – sakė UAB „Mano būstas Radviliškis“ direktorė.

Bendrovės „Mano būstas“ Šiaulių regiono vadovė Roma Janušonienė paantrino, kad vykdomi pokyčiai neturėtų neraminti gyventojų, nes viskas daroma dėl teikiamų paslaugų kokybės užtikrinimo ir gerinimo.

„Per daugelį metų mūsų įmonių grupė visoje Lietuvoje yra tapusi kokybės standartu. Bet tai verčia mus ieškoti galimybių dar labiau gerinti teikiamas paslaugas, kad dėl avarijų ar nelaimingų nutikimų buityje gyventojų patiriami nemalonumai virstų tik smulkmena“, – sakė R. Janušonienė.

Suteikė vieną vardą

Po „Mano būsto“ įmonių grupės vėliava iki šiol buvo susibūrusios 26 bendrovės su 3 tūkstančiais darbuotojų. Jie visoje Lietuvoje rūpinosi inžinerinės įrangos priežiūra, teikė avarinės tarnybos paslaugas, rūpinosi pastatų renovacija, patalpų ir aplinkos valymu bei apsauga.

Įmonių grupė daugiabučių namų administravimo paslaugas teikia Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Palangoje, Neringoje, Šiauliuose, Radviliškyje, Alytuje, Šilutėje, Šilalėje, Panevėžyje, Šakiuose, Pasvalyje, Tauragėje, Biržuose ir Birštone.

Šiomis paslaugomis Lietuvoje naudojasi daugiau kaip 180 tūkstančių namų ūkių.

„Vien prižiūrimų daugiabučių plotas – net 10 milijonų kvadratinių metrų, todėl buvo nuspręsta dar labiau efektyvinti veiklas, stiprinti prekės ženklą“, – sakė „Mano būstas“ Šiaulių regiono vadovė R. Janušonienė.

Gyventojams rūpesčių nekils

Nuo šių metų liepos 1-osios pasikeitė ne vien daugiabučių priežiūros paslaugą teikiančios įmonių grupės vardas. Vykdomos pertvarkos ir įmonės viduje, kad stiprėtų ryšys su klientais.

„Mūsų svarbiausias tikslas yra būti kuo arčiau gyventojų, kuo greičiau juos išklausyti ir išspręsti kylančias problemas, – sakė R. Janušonienė. – Darome viską, kad būtume greičiau pasiekiami.“

Rinkos lyderės vardą išsikovojusi „Mano būsto“ bendrovė prisiėmė įsipareigojimą ne tik teikti aukščiausio lygio paslaugą. Ilgalaikėje strategijoje numatytas dar didesnis progresas – ir toliau bus investuojama į darbuotojų mokymus, kad augtų profesinės žinios, įgūdžiai ir kompetencijos.

Pasak bendrovės „Mano būstas“ Šiaulių regiono vadovės, esamiems klientams nieko papildomo daryti nereikia: „Pasikeitė tik mūsų prekės ženklas ir juridinis įmonės pavadinimas, bet tai neturės įtakos atliekant mokėjimus, nesikeis ir mūsų teikiamų paslaugų įkainiai“.

Problemas spręsti – paprasčiau

Visi klientai galės naudotis bendrovės „Mano būstas“ sukurtomis išskirtinėmis privilegijomis, o tai gerokai sumažins galvosūkių.

„Seniau „Radviliškio būsto“ klientai paprasčiausiai nežinodavo, kad gali naudotis ir „Mano būsto“ paslaugomis bei lengvatomis. Dabar painiavos neliko. Žmonės dėl iškilusių problemų ar klausimų visą parą galės skambinti įprastu telefonu 8 700 55 966“, – sakė bendrovės „Mano būstas Radviliškis“ vadovė N. Paulauskienė.

Be to, visi „Mano būsto“ klientai gali naudotis per kelerius metus ištobulinta mobiliąja aplikacija „eBŪSTAS“.

Išmanioji programėlė leidžia būsto priežiūros klausimus spręsti itin greitai ir patogiai – pakanka palikti įrašą apie iškilusią problemą, o pranešimą gavę specialistai išsyk nuspręs, ką ir kaip būtina padaryti.

Mano būstas“: faktai ir skaičiai

  • Bendrovės specialistai atlieka visapusį daugiabučių namų aptarnavimą ir priežiūrą, stebi ir prižiūri namo inžinerinę įrangą ir konstrukcijas, planuoja ir įrengia automobilių stovėjimo aikšteles, apšvietimą, atstovauja daugiabučių gyventojų interesams.

  • Absoliuti dauguma įmonės klientų yra patenkinti suteikiamos paslaugos kokybe. 2018 metais bendrovę pasirinko 14 559 klientai.

  • Bendrovė sukaupė daug patirties daugiabučių renovacijoje – jau įgyvendinti 69 projektai.

  • Specialistai pataria, kurį kelią verčiausia rinktis taupant energetinius resursus. Konsultacijų poreikis yra didžiulis, nes daugiabučiai sensta. Per metus suteikiama apie 2 tūkstančius profesionalių konsultacijų.

  • Bendrovės inžinieriai kasdien nustato ir lokalizuoja vidutiniškai po 141 gedimą. Profesionalai pastatų apžiūras atlieka net dronais, todėl gyventojai išvengia didesnių avarijų, o gedimai pašalinami optimaliausiais kaštais.

  • „Mano būstas“ turi vienintelį šalyje visą parą veikiantį Klientų aptarnavimo centrą. Avarinės tarnybos efektyvumą geriausiai iliustruoja skaičius – 90 proc. avarijų lokalizuojama išsyk.

  • Vis daugiau daugiabučių perka patalpų ir teritorijos tvarkymo paslaugą. Bendrovė jau turi įdarbinusi 540 šį darbą atliekančių žmonių.

  • Daugiabučių gyventojams teikiama ir fizinės bei techninės apsaugos paslauga.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Rekomenduojami Video

TAIP PAT SKAITYKITE