SutinkuSiekdami užtikrinti jums teikiamų paslaugų kokybę, svetainėje yra naudojami slapukai (angliškai „cookies“), kuriais analizuojama jūsų naršymo istorija. Tokiu būdu optimizuojamas svetainės funkcionalumas ir pateikiamas turinys, kuris yra aktualus jums. Sutikdami, spauskite mygtuką “Sutinku”.
Šiandien yra: 2019-10-15, Antradienis, 14:01:00 Radviliškio krašto naujienų portalas
RSS
Pagrindinis Aktualijos „Mano BŪSTAS“: eikime pažangos ir inovacijų keliu

„Mano BŪSTAS“: eikime pažangos ir inovacijų keliu

  • „Mano BŪSTAS“: eikime pažangos ir inovacijų keliu

    Pasak Radviliškio rajone daugiabučius namus prižiūrinčios įmonės „Mano BŪSTAS Radviliškis“ vadovės Neringos Paulauskienės, kad žmonėms būtų patogiau, nuo rugsėjo „Mano BŪSTAS“ padalinių vadybininkai patys važinėja pas klientus. Autoriaus nuotr.

  • Pasak Radviliškio rajone daugiabučius namus prižiūrinčios įmonės „Mano BŪSTAS Radviliškis“ vadovės Neringos Paulauskienės,  kad žmonėms būtų patogiau, nuo rugsėjo „Mano BŪSTAS“ padalinių vadybininkai patys važinėja pas klientus. Autoriaus nuotr.

    „Mano BŪSTAS“ Šiaulių regiono direktorė Roma Janušonienė džiaugiasi, kad šiemet įmonei pavyko atlaikyti didžiausią iššūkį – brangstant medžiagoms ir darbams teikti gyventojams patogesnę, greitesnę paslaugą, bet nedidinti kainos ir neaukoti kokybės.

Jonas MARCINKUS

Kasmet pirmąjį spalio pirmadienį minima Pasaulinė būsto diena. Šventinę dieną nustatė Jungtinės Tautos, o ji Lietuvoje minima nuo 2012-ųjų. Gražia kasmete tradicija tapusi šventė yra tarsi atskaitos taškas tiek būsto šeimininkams, tiek jiems padedantiems administratoriams – įvertinami padaryti darbai, užsibrėžiami nauji tikslai naujam metų ciklui.

Pastarieji metai buvo nemenkas iššūkis daugiabučius administruojančiai įmonių grupei „Mano BŪSTAS“. Lietuvoje rinkos lyderių vardą išsikovoję ir daugiabučių priežiūros kokybės standartu tapę specialistai žengė ne vieną didžiulį žingsnį pirmyn.

Kad gyventojams būtų patogiau, „Mano BŪSTAS“ ne tik pradėjo teikti paslaugas per išmaniąją programėlę „eBŪSTAS“, bet ir įdiegė ištisą spektrą naujovių. Apie jas profesinės šventės išvakarėse papasakojo bendrovės „Mano BŪSTAS“ Šiaulių regiono direktorė Roma Janušonienė ir Radviliškio rajone daugiabučius namus prižiūrinčios įmonės „Mano BŪSTAS Radviliškis“ vadovė Neringa Paulauskienė.

Išgyveno permainų metus

„Mano BŪSTAS“ Šiaulių regiono vadovė R. Janušonienė pažymėjo, kad pastarieji metai buvo tikrai sunkūs, nes būta labai daug iššūkių.

„Mes kasdien keliame tą patį tikslą – teikti gyventojams patogesnę, greitesnę paslaugą, mažinti kaštus, bet neaukoti kokybės. Patikėkite, tai nėra lengva užduotis, nes tiek medžiagų, tiek darbų kainų kreivė auga labai sparčiai“, - sakė R. Janušonienė.

Nepaisant to, šiemet liepos 1-ąją užbaigta reorganizacija ir 26 įmonių grupė su 3 tūkstančiais darbuotojų ir 190 tūkstančių namų ūkių visoje šalyje suburta po viena „Mano BŪSTAS“ vėliava.

„Reorganizacijos reikėjo, kad darbas taptų dar efektyvesnis. Tai nereiškia, kad dirbome prastai, bet šis būdas leido klientams teikti dar geresnės kokybės ir platesnio spektro paslaugas“, - pažymėjo bendrovės „Mano BŪSTAS“ Šiaulių regiono vadovė.

Svarbu tai, kad ši pertvarka neturėjo jokios neigiamos įtakos gyventojams: jiems keitėsi tik paslaugą teikiančios įmonės vardas, o visi įkainiai liko tie patys.

Problemas sprendžia išmaniai

Dar vienas pastarųjų metų darbas – kelerius metus tobulinta ir užbaigta išmanioji programėlė „eBŪSTAS“. Ja gali naudotis visi įmonių grupės „Mano BŪSTAS“ administruojamų daugiabučių ir namų ūkių gyventojai.

„Šia programėle kiekvienas vartotojas gali pranešti apie ištikusią nelaimę, avariją net neišėjęs iš namų, - privalumus vardijo „Mano BŪSTAS Radviliškis“ direktorė N. Paulauskienė. - Be to, visi mūsų klientai gali naudotis specialiaisiais partnerių pasiūlymais, taikomomis akcijomis.“

Išmanioji programėlė pakeitė gyventojams įprastą bendravimą su specialistais įmonės biure. „Nuo rugsėjo „Mano BŪSTAS“ padalinių vadybininkai patys važinėja pas klientus, kad žmonėms būtų patogiau“, - apie pokyčius pasakoja N. Paulauskienė.

Uždaryti biurus nuspręsta atlikus išsamius tyrimus. Pastarojo penkmečio analizė parodė, kad gyventojai vis rečiau eina pas daugiabučio administratorių – žmonės renkasi bendravimą telefonu arba išmaniąja programėle „eBŪSTAS“.

Visą parą veikiančio Klientų aptarnavimo centro telefonas 8 700 55 966 išliko tas pats. Per jį galima bet kada pranešti apie įvykusią nelaimę, avariją, pasikalbėti su specialistu, išsikviesti į namus vadybininką konsultacijai dėl renovacijos ar kitais rūpimais klausimais.

Gyventojams – specialūs apmokymai

Išanalizavę pastarųjų penkerių metų duomenis, bendrovės „Mano BŪSTAS“ specialistai pastebėjo, kad gyventojai linkę vis labiau taupyti laiką.

Pavyzdžiui, dar 2014 metais į įmonės biurus kas mėnesį užeidavo ir konsultacijos prašydavo po 1200 žmonių, o šių metų pradžioje šios paslaugos beprašė tik 300 žmonių.

Šie skaičiai ir padarytos apklausos parodė, kad gyventojai nori pokyčių. Tiesa, buvo ir nuogąstaujančiųjų, ar daugiabučių gyventojams užteks kompetencijų naudotis išmaniosiomis technologijomis. Mat per programėlę „eBŪSTAS“ galima ne tik sužinoti naujienas, bet ir apmokėti sąskaitas, dalyvauti balsavimuose ir sužinoti jų rezultatus, stebėti renovacijos proceso eigą ir darbus, sužinoti sukauptą pinigų sumą, darbų grafikus.

„Mes neatleidome nė vieno vadybininko, nors biure ir nebepriimame klientų. Norime būti dar arčiau kliento, todėl patys važinėjame pas gyventojus, rengiame mokymus, kaip naudotis mūsų sukurta „eBŪSTAS“ programėle. Pasirinkome sunkesnį kelią, bet jis patogesnis gyventojams“, - sakė bendrovės „Mano BŪSTAS Radviliškis“ direktorė N. Paulauskienė.

Atsirinko geriausius meistrus

„Mano BŪSTAS“ Šiaulių regiono vadovė R. Janušonienė pristatė dar vieną šių metų naujovę – meistrų biržą internetinėje platformoje „PortalPRO“.

Namų administratoriaus atlikti tyrimai parodė, kad kur kas efektyviau darbai vyks, jei „Mano BŪSTAS“ specialiai atrinktiems rangovams patikės atlikti planinius darbus. „Avarinė tarnyba išliko, ji dirbs visą parą, bet kasdienius darbus atlikti mes perleidžiame atranką įveikusiems specialistams, - sakė R. Janušonienė. - Daugiabučiai sensta, todėl darbų apimtys tik didėja.“

Bendrovė jau atsirinko didžiulį būrį meistrų ir specializuotų įmonių – partneriams bus patikėti ir smulkūs remonto, ir didelės apimties darbai. Kiekvienas įsiregistravęs meistras privalo išklausyti mokymus, turėti sertifikatą, kad nekiltų abejonių dėl kvalifikacijos.

„Tai nereiškia, kad būsime pasyvūs stebėtojai. Mes užtikrinsime kokybę, prižiūrėsime atsirinktus rangovus. Pažymėtina, kad gyventojai nemokės daugiau – kruopščiai atrinkti meistrai ir įmonės dirbs pagal iš anksto nustatytą fiksuotą įkainį, o mes suteiksime garantijas atliktiems darbams“, - apie dar vieną šių metų naujovę pasakoja „Mano BŪSTAS“ Šiaulių regiono vadovė.

R. Janušonienė pažymėjo, kad šis sprendimas mažins ir šešėlį – darbus galės atlikti tik legaliai mokesčius mokantys asmenys ir įmonės. Ne mažiau svarbu, kad gyventojai ir patys galės įvertinti meistrų kompetenciją: reitinguos pagal atliktų darbų kokybę, darbų spartą, o rezultatą matys visi.

„Būdami rinkos lyderiai galėjome snausti ant laurų, bet tai niekur nevestų, todėl ėmėmės permainų. Pasirinkome sunkesnę dalią, bet tik pažangos kelias yra teisingas“, - kalbėjo „Mano BŪSTAS“ Šiaulių regiono direktorė.

Palinkėjo turėti svajonę

Pasaulinė būsto diena yra ne tik jį prižiūrinčių specialistų, bet ir būsto šeimininkų šventė. Juk visiems norisi gyventi svajonių būste – gražiuosiuose, patogiuose ir ekonomiškuose namuose.

„Per daugelį metų „Mano BŪSTAS“ kolektyvas jau įrodė, kad eidamas dar nepramintu pažangos ir inovacijų keliu geba mažiausiomis sąnaudomis suteikti pačią kokybiškiausią paslaugą. Šventės proga viso kolektyvo vardu linkime radviliškiečiams ir krašto žmonėms turėti svajonę. Tiems, kurie trokšta gyventi svajonių namuose, padėsime mes – nestokojame nei patirties, nei kompetencijų. Šventinę dieną dėkojame visiems, kurie prisideda kuriant harmoningą ir draugišką gamtai aplinką, kurių dėka gražėja visas Radviliškio kraštas“, - linkėjo pašnekovės. 

„Mano BŪSTAS“ Šiaulių regiono direktorė Roma Janušonienė džiaugiasi, kad šiemet įmonei pavyko atlaikyti didžiausią iššūkį – brangstant medžiagoms ir darbams teikti gyventojams patogesnę, greitesnę paslaugą, bet nedidinti kainos ir neaukoti kokybės.
Komentarus prašome rašyti etiškai, už jų turinį portalo administratorius neatsako.

Susijusios naujienos

Savaitgalį visi keliai vedė į Radviliškio rajone esantį Burbiškio dvarą. Čia pavasariškai i...
Prieš Velykas, Didįjį pirmadienį, Radviliškio parapijos bažnyčioje užvirė intensyvūs darba...
Gegužės 20 dieną į Radviliškio viešąją biblioteką radviliškiečius, mėgstančius skaniai ...
Šeduviams ir miesto svečiams nebereikės rankoje spausti saldainių popierėlių ar neradus šiuk...
Balsavimas
  • Jaučiuosi saugiai ir nesu patekęs į jokius incidentus.
  • Jaučiuosi saugiai, bet sutemus stengiuosi nekišti nosies į lauką.
  • Dieną - saugu, o sutemus - nesaugu.
  • Būtų saugiau, jeigu daugiau policininkų patruliuotų gatvėse.
  • Labai nesaugu.
Šiandienos Orai
REKLAMA

Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas