NULL

Kuršių nerijos grožis padovanojo nepamirštamų įspūdžių

Pociūnėlių pagrindinės mokyklos mokytojai, kiti darbuotojai spalio 5-ąją lankėsi be galo gražioje mūsų šalies vietoje – Kuršių nerijoje.

Ikimokyklinės grupės auklėtoja Aušra Sadzevičienė, viena iš kelionės organizatorių, pasakojo: „Pavaikščiojome po Nidą. Įsiamžinome nuotraukoje su legendiniu Benu – Kuršių marių krantinėje atidengta skulptoriaus Romualdo Kvinto skulptūra Vytautui Kernagiui, aktoriui, dainų autoriui ir atlikėjui, dainuojamosios poezijos pradininkui Lietuvoje. Etnografinėje žvejo sodyboje susipažinome su senųjų vietinių žvejų gyvenimo ypatumais, apžiūrėjome autentišką žvejo namą, plokščiadugnius žvejų laivus – kurėnus.

Eidami Parnidžio pažintiniu taku, kuris prasideda Tylos slėnyje ir driekiasi per kalnapušių mišką, pakvėpavome grynu oru, pamatėme įvairiausių augalų, gyvūnų. Nepamiršome pasitikrinti laiką ant 52 m aukščio Parnidžio kopos, kurios viršūnėje pastatytas saulės laikrodis – kalendorius. Nuo apžvalgos aikštelės stebėjome atsiveriantį absoliutų matematinį horizontą, gerėjomės kopų, marių, jūros, miškų vaizdais, Nidos panorama.

Juodkrantėje aplankėme Raganų kalno medinių skulptūrų ekspoziciją. Atvykę į Kuršių neriją, pasinaudojome nemokamu SPA bei pasisėmėme geros energijos: prie Baltijos jūros, stebėdami šėlstančias bangas, pamiršome rūpesčius, surengėme smagią fotosesiją.

Grįždami namo sustojome Klaipėdoje. Apžiūrėjome vieną iš miesto simbolių – laivą „Meridianas“. Teatro aikštėje grožėjomės Dramos teatru ir Anikės skulptūra fontanu – paminklu Klaipėdos krašto poetui Simonui Dachui“.

Pociūnėliečių pažintis su Kuršių nerija – turiningai praleisto šventinio savaitgalio dalis. Stebint Kuršių nerijos grožį ir savitumą paminėta Tarptautinė mokytojų diena.

Roma Buivydienė, lietuvių kalbos ir literatūros mokytoja