NULL

Kunigiškių bendruomenės nariai pamėgo keliones

Kai kaime baigiasi visi lauko darbai ir atsiranda laiko skirti sau, Kunigiškių bendruomenės nariai taip ir daro… keliauja. Rašėme projektą „Keliauju, pažįstu, atrandu“ Radviliškio rajono savivaldybėje pagal vykdomą Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos patvirtintą projektų finansavimo priemonę „Remti bendruomeninę veiklą savivaldybėse“ kartu su Minaičių bendruomene, pasirinkome kelionę į Klaipėdą. Sudėjus dviejų bendruomenių projektui gautas lėšas veikla labai pasiteisino, nes į ekskursiją vyko daugiavaikės šeimos, kurios tiesiog dažnai neturi galimybių tokioms ekskursijoms.

Ekskursijos organizatoriai labai džiaugėsi galėdami suteikti džiaugsmą kitiems: vaikams būti su tėveliais, senjorams – lankytis didžiuosiuose miestuose. Lankėmės delfinariume, stebėjome delfinų programą, kuri suteikė daug džiaugsmo ir gerų emocijų, po programos vaikai tiesiog nenorėjo išeiti iš delfinariumo. Aplankėme jūrų muziejų, pamatėme neapsakomo grožio spalvingų žuvelių, jautėmės, kad esame jūros dugne.

Grožėjomės Klaipėdos senamiesčiu ir stebėjomės akmenimis grįstomis labai siauromis gatvelėmis. Gaila, kad diena trumpa, tiesiog sutemo ir reikėjo vykti į namus.

Mūsų kelionės tuo nesibaigė. Vos sulaukėme kito savaitgalio ir su bendruomene vykome į Vilnių. Ekskursiją į Vilnių padovanojo Seimo narys Aurimas Gaidžiūnas. Į šią ekskursiją pakvietėme savo draugus – Minaičių, Šiaulėnų, Šaukoto, Alksniupių bendruomenių narius. Vyko ir Šiaulėnų Marcelino Šikšnio gimnazijos Šaukoto skyriaus 5–10 klasių moksleiviai.

Pirmas sustojimas – Seime. Vyko pažintinė ekskursija po Seimą, stebėjome vykstantį posėdį. Susitikome ir bendravome su Seimo nariu Aurimu Gaidžiūnu, pateikėme daug ir įvairių klausimų. Visi dėkojome Seimo nariui už padovanotą ekskursiją.

Apžiūrėjome išsaugotus parlamento gynybinių sienų fragmentus, medinius koplytstulpius, žuvusiųjų Laisvės gynėjų nuotraukas. Apžiūrėjome ir Sausio 13-osios memorialo viduje įrengtą ekspozicijų patalpą, kurioje rengiamos įvairios parodos, rodomi filmai. Moksleiviams tai lyg pilietiškumo pamoka.

Antras sustojimas – Gedimino pilis. Nors žvarbus vėjas ir kando ausis, bet visi kopėme į Gedimino pilį, grožėjomės sostinės panorama, susipažinome su muziejuje pateikta istorija ir, žinoma, įsiamžinome prie pilies.

Trečia stotelė – televizijos bokštas. Tai aukščiausias pastatas Baltijos šalyse, kuris siekia 165 metrų aukštį. Pakilome ir grožėjomės sostinės panorama. Šio įspūdingo vaizdo nepamiršime niekada.