NULL

„Kovidas“ atneša pokyčius į „Lietuvos paštą“. Kas keisis?

Daugėjant Covid-19 ligos atvejų, „Lietuvos paštas“ imasi papildomų apsaugos priemonių visos šalies mastu. Papildomos saugumo priemonės įvedamos nuo spalio 26 dienos. Kol kas jos galios iki lapkričio 9 dienos.

Kokių saugumo reikalavimų bus laikomasi „Lietuvos pašto“ veikloje?

Laiškininkų paslaugos

Registruotos pašto siuntos, telpančios į gaunamųjų laiškų dėžutę, bus į ją ir pristatomos.

Siuntos su procesiniais dokumentais ar įvertintosios siuntos bus įteikiamos „iki slenksčio“, t. y. pašto darbuotojai neaptarnaus klientų patalpų viduje.

Į gaunamųjų laiškų dėžutę netelpančios siuntos, taip pat išperkamosios siuntos, siuntos su įteikimo pranešimais bei su žyma „Įteikti asmeniškai“, bus išduodamos pašto skyriuje.

Mobilieji laiškininkai, aptarnaujantys kaimo vietovių gyventojus, į gaunamųjų laiškų dėžutes netelpančias, įvertintąsias, išperkamąsias siuntas, siuntas su įteikimo pranešimais, žymomis „Įteikti asmeniškai“, siuntas su procesiniais dokumentais, siuntinius taip pat įteiks „iki slenksčio“.

Verslo klientų aptarnavimas vyks be kontakto tarp darbuotojo ir kliento. Jei klientas turi siuntų dėžes, paėmimas bus vykdomas per jas. Jei klientas siuntų dėžių neturi, klientas siuntas turėtų perduoti laiškininkui, jam neįėjus į kliento patalpas (pvz., lauke).

Siuntų nukreipimas į terminalus

Pagal galimybę, į terminalus nukreipsime didžiąją dalį siuntų, ant kurių bus nurodytas gavėjo telefono numeris.

Kurjerių paslaugos

Atsiimant siuntą prašome laikytis saugaus atstumo, pasirašyti skeneryje arba pateikti asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą – vietoje parašo kurjeris siuntos perdavimo ataskaitoje pažymės dokumento numerio 4 paskutinius skaičius.

Taip pat „Lietuvos paštas“ primena rekomendacijas dėl kurjerinių siuntų atsiėmimo / atidavimo:

skirkite atskirą vietą / zoną siuntų priėmimui bei atidavimui, taip pat paskirkite asmenį, atsakingą už bendravimą su kurjeriu. Taip bus išvengta nereikalingo vaikščiojimo po patalpą, o kartu ir atsitiktinio riziką keliančio kontakto. Visa tai galite suderinti su Jus aptarnaujančiu vadybininku;

paslaugų suteikimo trukmė neturėtų trukti ilgiau nei 15 min.

SVARBU: informuojame, kad artimiausiu metu planuojame trumpinti neatsiimtų / neįteiktų siuntų saugojimo terminą logistikos centre nuo 15 dienų iki 7 dienų. Apie tai Jus informuosime atskiru el. laišku.

Viena iš daugelio Baltictransline veiklos sričių – Daliniai krovinių pervežimai!

Pagal „Lietuvos pašto“ informaciją parengė Jonas MARCINKUS

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Rekomenduojami Video

TAIP PAT SKAITYKITE