Įmonės „Mano BŪSTAS Radviliškis“ darbuotojai jau pradėjo važinėti į susitikimus su gyventojais. Antra savaitė vykstančiuose mokymuose suteikiama informacija

„eBŪSTAS“ programėlė problemas išspręs ir patogiau, ir greičiau

Juozas GINKUS

Radviliškio rajone daugiabučius namus administruojanti įmonė „Mano BŪSTAS“ keičiasi. Kad klientams būtų patogiau, nuo rugsėjo nebeliko įprastinių biurų, o atsakymus į iškylančius klausimus ar registruoti gedimus galima virtualiai – per specialią programėlę arba visą parą veikiančio Klientų aptarnavimo centro telefonu.

Pagalba teikiama ištisą parą

Bendrovės „Mano BŪSTAS Radviliškis“ vadovė Neringa Paulauskienė sakė, kad atsisakyti įprastinio biuro paslaugos paskatino besikeičiantys klientų poreikiai. „Žmonėms patogiau apie pastebėtą gedimą, problemą pranešti neiškėlus kojos į namų – per išmaniąją programėlę ar telefonu“, – teigia įmonės vadovė.

Todėl dabar apie iškilusias problemas reikia pranešti per programėlę „eBŪSTAS“ arba skambinant į vienintelį Lietuvoje visą parą veikiantį Klientų aptarnavimo centrą telefonu 8 700 55 966.

Apklausa parodė – klientai nori pokyčių

Prieš šį žingsnį „Mano BŪSTAS“ bendrovės analitikai atliko skaičiavimus. Išanalizavus penkerių metų duomenis paaiškėjo, kad gyventojų noras bendrauti akis į akį su vadybininkais nuolat mažėja.

„2014 metais mūsų bendrovės biurai visoje Lietuvoje per mėnesį sulaukdavo vidutiniškai po 1200 žmonių, o šių metų pradžioje jų bebuvo 300“, – sakė bendrovės „Mano BŪSTAS“ Šiaulių regiono vadovė Roma Janušonienė.

Būtinybę keistis padiktavo ir visoje Lietuvoje atlikta įmonių grupės „Mano BŪSTAS“ klientų apklausa. Gauti duomenys buvo susisteminti, pagal juos buvo nusibrėžtos gairės, kaip gerinti gyventojų aptarnavimą.

„Net 87 procentai klientų išreiškė norą gauti informaciją nedelsiant, t. y. „on-line“, – sakė R. Janušonienė. – Tokia pati statistika buvo ir Radviliškio mieste.“

Įmonė bus dar arčiau gyventojų

Daugiabučių priežiūros rinkos lyderė įmonė „Mano BŪSTAS“ per kelerius metus ištobulino virtualią programėlę „eBŪSTAS“.

Paskaičiuota, kad per mėnesį telefonu ar per išmaniąją programėlę „eBŪSTAS“ kreipiasi vidutiniškai po 26 tūkstančius gyventojų. Iš visų įregistruotų klientų tik kas šimtasis kreipėsi tiesiogiai į biure dirbančius vadybininkus. Šis skaičius parodė, kad būtini pokyčiai – vadybininkai privalo lankyti klientus, o ne atvirkščiai.

Todėl nuo rugsėjo 1-osios buvo uždaryti fiziniai klientų aptarnavimo centrai Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Palangoje, Neringoje, Šiauliuose, Radviliškyje, Alytuje, Šilutėje, Šilalėje, Panevėžyje, Šakiuose, Pasvalyje, Tauragėje, Biržuose ir Birštone.

„Mano BŪSTAS Radviliškis“ vadovė N. Paulauskienė sakė, kad įmonė neatleido nė vieno darbuotojo, bet tai nereiškia, jog daugiabučių administravimo specialistai užsirakins biure.

„Priešingai, mums darbo tik padaugės, nes turime siekį būti kuo arčiau kliento, todėl vadybininkai patys lankysis pas problemą užregistravusius ar profesionalios konsultacijos norinčius gyventojus, – sakė įmonės vadovė. – Manau, kad dėl smarkiai išaugusių krūvių teks papildomai įdarbinti vadybininkų.“

Problema išsispręs neišeinant iš namų

Išmanioji programėlė „eBŪSTAS“ ypatinga tuo, kad daugiabučio gyventojas galės ne tik išspręsti visas problemas, bet ir sumokėti mokesčius už komunalines paslaugas.

Bet tai ne visas paslaugų spektras, kurį gaus įmonių grupės „Mano BŪSTAS“ klientai. Per išmaniąją programėlę gyventojas galės sužinoti, kiek jo daugiabutis yra sukaupęs pinigų, stebėti valymo ar remonto darbų grafikus, dalyvauti balsavimuose ar apklausose, sužinoti jų rezultatus, gauti informaciją apie renovaciją, įregistruoti pastebėtą gedimą, gauti pranešimus apie svarbius įvykius.

Be to, per šią programėlę bus teikiami ir išskirtiniai pasiūlymai iš „Mano BŪSTAS“ partnerių. Jais galės pasinaudoti visi sutartį pasirašę įmonės klientai.

„Žinoma, ne visi norės ar turės galimybę naudotis šia programėle, nors patirtis rodo, kad mūsų senjorai ypač greitai įsisavina naujoves, – pastebi įmonės „Mano BŪSTAS“ Šiaulių regiono vadovė R. Janušonienė. – Likusi dalis galės ir toliau naudotis Klientų aptarnavimo centro paslaugomis – visas problemas išspręsti telefonu.“

Aplankys visus daugiabučius

Įmonės „Mano BŪSTAS Radviliškis“ darbuotojai jau pradėjo važinėti į susitikimus su gyventojais. Antra savaitė vykstančiuose mokymuose suteikiama informacija, kaip naudotis išmaniąja programėle „eBŪSTAS“.

Įmonės vadovė N. Paulauskienė pažymėjo, kad darbo dienomis bus aplankyti visi klientai: „Pirmiausia susitiksime su radviliškiečiais, o po to rengsime susitikimus su rajono gyventojais. Mūsų klientų artėja prie 5 tūkstančių, bet tikimės iki Kalėdų aplankyti visus“.

Pasak N. Paulauskienės, šie mokymai – tai pirmas žingsnį į dar artimesnį bendravimą su įmonės klientais: „Esame pasirinkę sunkesnį kelią, bet turime tikslą – būti kuo arčiau ir suteikti kuo geresnę paslaugą“.

Mano BŪSTAS“ – po viena vėliava

• Iki šių metų vidurio daugiabučių namų administravimo paslaugą visoje Lietuvoje teikė 26 įmonių grupė su daugiau kaip 3 tūkstančiais darbuotojų.

• Administratoriaus paslaugomis Lietuvoje naudojasi daugiau kaip 180 tūkstančių namų ūkių.

• Kad darbas būtų efektyvesnis, nuo liepos 1-osios visos įmonės buvo suburtos po „Mano BŪSTAS“ vėliava.

• Reorganizacija padaryta tam, kad mažėtų valdymo kaštai, o paslaugų kokybės kartelė kiltų dar aukščiau.

• Gyventojams nesikeitė niekas – tik sąskaitose pasikeitė paslaugos teikėjo vardas, o visi rekvizitai, teikiamų paslaugų įkainiai išliko nepakitę.

• „Mano BŪSTAS“ specialistai atlieka visapusį daugiabučių aptarnavimą ir priežiūrą, stebi ir prižiūri namo inžinerinę įrangą bei konstrukcijas, planuoja ir įrengia parkavimo aikšteles, apšvietimą, atstovauja daugiabučių gyventojų interesams.

• „Mano būstas“ turi vienintelį šalyje visą parą veikiantį Klientų aptarnavimo centrą. Avarinės tarnybos efektyvumą geriausiai iliustruoja skaičius – 90 procentų avarijų lokalizuojama išsyk.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Rekomenduojami Video

TAIP PAT SKAITYKITE